Hoe pak je adverteren in het buitenland aan? Waar te beginnen? Welke partijen zijn er?
Adverteren in Duitsland werkt heel anders dan adverteren in Frankrijk.
In Denemarken mag je niet adverteren op de publieke omroepen terwijl in België taalkundige regels zijn bij de inzet van abri’s.
Je kunt een internationaal bureau zoeken of een bureau in het land waar je wilt adverteren. Lange doorlooptijden, weinig aandacht en een taalbarrière.
Of je maakt het jezelf een stuk makkelijker en neemt contact op met de Media Balie. Wij zijn in tal van landen actief. Zowel met B2C als B2B campagnes.
Van tramreclame in Düsseldorf tot radiocampagnes in Bayern. Van online campagnes in Polen tot vakbladen in Italië.
En als zelfs wij er niet uitkomen, maken we gebruik van ons internationale netwerk waarmee we (vrijwel) de rest van de wereld kunnen bestrijken.
Zo kun je rekenen op onze eigen klantgerichtheid en service, maar toch op een makkelijke manier campagnes plannen in het buitenland.
Dus waar te beginnen? Gewoon contact opnemen met de Media Balie en dan komt het helemaal in orde.