Print

Alle moderne marketingmiddelen kunnen ingezet worden om je doelgroep te bereiken, maar vlak de traditionele advertenties in geprinte media niet uit. Denk aan advertenties in kranten, weekbladen en magazines. Je hoort vaak dat de lezersaantallen teruglopen. Desondanks is het inzetten van printmedia interessant, mits ze goed worden ingezet.

Met goed inzetten bedoelen we ten eerste dat ze bij de juiste doelgroep terechtkomen. de Media Balie werkt met professionele benchmarks en betrouwbare doelgroepinzichten om deze doelgroep te bepalen. Wie heeft interesse in je aanbod of dienstverlening, en waar zijn deze mensen of bedrijven te vinden?

Het vinden van de juiste dagbladen, weekbladen, magazines of kranten bij jouw doelstelling is onze kracht. Bereik optimaal de beoogde doelgroep door de juiste selectie.

 

Veel magazines en dagbladen worden tegenwoordig ook digitaal gelezen. Je advertentie kan naast op papier ook schitteren in een PDF van het magazine. Het is ook mogelijk om op de website van de krant of het magazine te adverteren, tegelijkertijd met advertenties in het blad zelf. Dit vormt een zeer effectieve online/offline combinatie.

de Media Balie adviseert je graag of print media voor jou een geschikt marketingmiddel is, en door welke andere marketingkanalen dit eventueel kan worden aangevuld.

Direct een specialist spreken?

Schakel een specialist in als je op zoek bent naar inhoudelijk advies. Onze specialisten staan je graag te woord!

Contact met een specialist op dit gebied?

Tom is een van onze specialisten op het gebied van Print.

Ervaar onze betrokken dienstverlening

Als we samenwerken zorgen wij ervoor dat we kunnen meepraten over jouw dienst of product. Deze betrokkenheid zorgt voor een nog beter media-advies. Een bewijs van onze premium dienstverlening is het feit dat de meeste van onze klanten al vele jaren bij ons zijn.

de Media Balie bestaat uit senior mensen die zich volledig inzetten om samen met jou maximaal resultaat te behalen. Leer de mensen kennen!